Laadpaal voor gasten van De Leeuwerik Op ons parkeerterrein staat een laadpaal met twee laadpunten, die door gasten van De Leeuwerik gebruikt mogen worden. Is er een parkeerplaats beschikbaar? Dan kun je jouw elektrische auto hier tijdelijk parkeren voor het opladen.
Parkeerplaatsen voor privé-gebruik De laadpalen staan op de parkeerplaatsen van Desirée en Wouter. Als er geen auto staat te laden, gebruiken zij deze parkeerplaats(en), ook als hun auto niet opgeladen hoeft te worden. Je mag Desirée of Wouter altijd even vragen de auto te verplaatsen.
Tarief Het actuele tarief is € 0,54 (incl. btw) per kWh.
Beschikbaarheid Als er een parkeerplaats vrij is, is de laadpaal beschikbaar.
Activeren met je laadpas, geen app nodig De laadpaal is in principe te activeren met alle (internationale) laadpassen. Het downloaden van een app is niet nodig. Houd je pas tegen de lader en de laadpaal wordt geactiveerd.
Laden zonder laadpas / met alleen een app Voor wie geen (werkende) laadpas heeft, is het ook mogelijk om online te betalen. Je kiest dan van tevoren hoeveel kWh je wilt laden en kunt betalen via Creditcard, iDeal, Sofort, Bancontact, Apple pay en Giropay. Hiervoor worden door onze laadpaalaanbieder extra kosten in rekening gebracht: 5 kWh = € 0,50 10 kWh = € 1,- 15 kWh en hoger = € 2,- Kies hieronder waar je auto staat, voor het juiste betaallinkje:
Alleen parkeren tijdens laden, bij volle batterij auto verplaatsen Houd goed in de gaten wanneer je auto vol is. Graag de auto weer terugzetten op je toegewezen parkeerplaats als de auto vol.
FAQ
Wat zegt de verlichting op de laadpaal? • Continu licht = Auto aangesloten • Pulserend licht = Laden in uitvoering • Knipperend licht = Wachten op authenticatie
De laadkabel zit vast. Wat moet ik doen? 1. Controleer of de kabel losgekoppeld is van de auto. 2. Houd je pas tegen de lezer en check of het apparaat de kabel nu wel vrij geeft. Werkt het niet? Bel ons dan gerust.
De auto laadt niet op Check het type lichtsignaal (zie hierboven) en controleer of de stekkers juist zijn aangesloten.
De laadsessie wordt direct afgebroken Het kan zijn dat je pas (tijdelijk) niet wordt geaccepteerd. Probeer een andere pas of check of het tegoed op je pas nog toereikend is. Kom je niet verder? Je kunt ook zonder laadpas laden, zie de informatie hierboven.
Andere vragen of hulp nodig? Loop even naar het woonhuis, of contact Desirée via telefoon/WhatsApp: 0222-317212.